Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Augustus 17, 2018, 10:07:23
Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren
Welkom bij Meat Elkaar Online
Het enige forum speciaal voor Nederlandstalige Meat Loaf fans
Heb je problemen met registreren of inloggen, mail dan naar webmaster@meat-loaf.nl

+  MEAT ELKAAR ONLINE
|-+  MEAT CAFEETJE
| |-+  WELKOM IN ONS MEAT CAFEETJE
| | |-+  Goeiemorgen, goeiemiddag, goeieavond
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 458 459 [460] 461 462 ... 482 Omlaag Print
Auteur Topic: Goeiemorgen, goeiemiddag, goeieavond  (gelezen 1177701 keer)
Guppie
Admin.
Forum VIP

Bekijk profiel
« Antwoord #6885 Gepost op: Mei 16, 2018, 04:21:33 »

Wat voor cursus Scooter?

Oh, en Lanaken.... Renata, daar hadden ze een campertreffen georganiseerd en dat leek me kei leuk maar we konden niet mee.

Goeiemiddag allemaal. 
scooter
Forum-Pyromaan
Admin.
Forum VIP

Klopperdeklop

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6886 Gepost op: Mei 16, 2018, 05:48:32 »

Een cursus "de nieuwe EHBO". Hij viel tegen, de verwachte vernieuwingen waren al uit 2016. Wel interessante tips gekregen (en zelfs een paar kunnen geven) van collega's, hoe zij zaken aanpakken.

Ik was in ieder geval niet op tijd. Althans, wel op tijd in de trein (die van 7:01) maar die werd uiteindelijk geannuleerd omdat er "een verward persoon" op het spoor liep. Gelukkig reed hij om 7:31 wel.

Ik zal morgen naar je zwaaien Renata, ik kom iedere dag langs/door Lanaken op weg naar school. Mocht je je morgenavond vervelen: er is een nette bioscoop (Euroscoop) die heel betaalbaar is. Ik zou graag zelf even langs komen, maar ik zit tot over mijn oren in het werk voor komend weekend (smeden op Carnivoornia in Hoofddorp).
Scorpionsofhell
The Destroyer
Admin.
Forum VIP

Bekijk profiel
« Antwoord #6887 Gepost op: Mei 17, 2018, 04:39:52 »

Goedemorge
Nog een paar uurtjes werken en dan weekend.

I'm gonna fly,
I'm gonna roll,
I'm gonna thunder
scooter
Forum-Pyromaan
Admin.
Forum VIP

Klopperdeklop

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6888 Gepost op: Mei 17, 2018, 05:42:35 »

Goeiemorgen allemaal. Vandaag een dagje "duimen draaien". Geen les, maar wel zes uur op school aanwezig zijn voor het geval een collega met examentoezicht afwezig is Sad
Gaea
Meat Elkaar Online
Forum VIP

Bekijk profiel
« Antwoord #6889 Gepost op: Mei 17, 2018, 01:33:21 »

Goeiemorgen allemaal. Vandaag een dagje "duimen draaien". Geen les, maar wel zes uur op school aanwezig zijn voor het geval een collega met examentoezicht afwezig is Sad

gho dan heb ik nog geluk. Er werd vandaag iemand ingewerkt sta je met z'n 3en duimen te draaien. Kon gelukkig eerder naar huis met behoud uren (vaak genoeg wat in mijn vrije tijd gedaan voor werk)

Maybe I'm Lonely And that's all I'm qualified to be
scooter
Forum-Pyromaan
Admin.
Forum VIP

Klopperdeklop

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6890 Gepost op: Mei 17, 2018, 01:55:12 »

Eerder naar huis zit er voor mij niet in vandaag. Ik mag het 8e lesuur nog vervangen (tot 16:15), maar het examen duurt tot 16:30. Met eventueel uitloop (30 minuten) als er dyslectische leerlingen bezig zijn. Het zal waarschijnlijk dus 17:00 voor ik klaar ben hier.
En dan kreeg ik nog de vraag of ik de examens bij een (zieke) collega wil afgeven die de examens wel gaat nakijken). Dus moeten die examens eerst nog verzameld worden.
Zucht...
Vleer
VP
Forum VIP

Bekijk profiel
« Antwoord #6891 Gepost op: Mei 17, 2018, 01:57:04 »

ik heb nu 2 kerels rond m'n huis lopen. Ze zijn gaten aan het boren in de voegen om in de spouwmuur te kijken. Want ja...ook wij gaan kijken of we wat energiezuiniger kunnen gaan wonen. Dus we hebben een 3-tal bedrijven uitgenodigd om een offerte te maken voor vloerisolatie en spouwmuurisolatie. Dat zal nu het meeste rendement geven (oud vrijstaand huis in buitengebied).
Ben benieuwd. Dit is het laatste bedrijf wat langskomt. Daarna kunnen we een beslissing maken en hopelijk komt dat nog allemaal mooi uit voordat de kachel dadelijk weer aan moet.
Guppie
Admin.
Forum VIP

Bekijk profiel
« Antwoord #6892 Gepost op: Mei 17, 2018, 03:11:28 »

Heel verstandig, Vleer. Die investering haal je er wel uit.  Ik ben ZO blij met mijn duurzame bungalow, dat scheelt echt enorm in de energiekosten.

Goeiemiddag allemaal 

Gister hebben we de auto van Wil verkocht. Omdat we allebei thuis zijn kunnen we best met 1 auto doen.  En omdat momenteel een automaat voor Wil ook beter is, is de Chevvy verkocht.  Scheelt ook weer in de maandlast.  Wink
scooter
Forum-Pyromaan
Admin.
Forum VIP

Klopperdeklop

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6893 Gepost op: Mei 17, 2018, 10:13:05 »

Goeieavond allemaal.

Ik ben net klaar met het inladen van de auto. Dat was een grotere klus dan gedacht.
Vooral omdat ik er op het laatste moment nog aan dacht dat het toch wel handig is om kolen mee te nemen...
Guppie
Admin.
Forum VIP

Bekijk profiel
« Antwoord #6894 Gepost op: Mei 17, 2018, 10:20:35 »

ha ha, maar goed dat je daar op tijd aan dacht.  Grin

Goeieavond allemaal 
scooter
Forum-Pyromaan
Admin.
Forum VIP

Klopperdeklop

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6895 Gepost op: Mei 18, 2018, 05:52:20 »

Goeiemorgen allemaal.

De laatste dingen zijn ook ingepakt. Wat nu niet in de auto zit, tja, dat wordt improviseren Smiley
p@nda
VP
Forum VIP

Bekijk profiel
« Antwoord #6896 Gepost op: Mei 18, 2018, 06:30:00 »

Mogguh!

laatste dag voor het lekker lange weekend! Scooter, veel plezier alvast op je smeedweekend!

Good girls go to heaven

But the bad girls go everywhere!
Guppie
Admin.
Forum VIP

Bekijk profiel
« Antwoord #6897 Gepost op: Mei 18, 2018, 07:36:02 »

En het wordt prachtig weer!

Goeiemorgen allemaal 
p@nda
VP
Forum VIP

Bekijk profiel
« Antwoord #6898 Gepost op: Mei 19, 2018, 08:27:20 »

Mogguh! Vanaf straks het rijk alleen: Mies is met z'n 'broer' en de autootjes een weekendje naar Duitsland, zoon gaat traditioneel Paardenmarkt vieren in het dorp waar z'n zuster woont. Die verdwijnt straks onder water en zal, ijs en weder dienende en met een klein beetje mazzel, ergens gedurende de maandag weer boven water komen.....

Good girls go to heaven

But the bad girls go everywhere!
Renata
VP
Forum VIP

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6899 Gepost op: Mei 19, 2018, 12:20:06 »

Wat was dat een mooi hotel in lanaken zeg, mooie omgeving, echt wauw. Ik reed met iemand mee Scooter, anders had ik je nog wel iets laten weten... Goede meetings gehad, en een paar uur door Maastricht gelopen om opdrachten te vervullen. Iedereen een heel fijn lang weekend, geniet ervan!
Pagina's: 1 ... 458 459 [460] 461 462 ... 482 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte