Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
April 21, 2018, 09:42:09
Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren
Welkom bij Meat Elkaar Online
Het enige forum speciaal voor Nederlandstalige Meat Loaf fans
Heb je problemen met registreren of inloggen, mail dan naar webmaster@meat-loaf.nl

+  MEAT ELKAAR ONLINE
|-+  MEAT CAFEETJE
| |-+  WELKOM IN ONS MEAT CAFEETJE
| | |-+  Wat heb je gedaan vandaag
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 32 33 [34] Omlaag Print
Auteur Topic: Wat heb je gedaan vandaag  (gelezen 101763 keer)
scooter
Forum-Pyromaan
Admin.
Forum VIP

Klopperdeklop

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #495 Gepost op: Februari 03, 2018, 08:27:58 »

Gaaf dat je een stekkie gevonden hebt waar je dingen kunt proeven en kopen die helemaal in jouw levensstijl passen!
scooter
Forum-Pyromaan
Admin.
Forum VIP

Klopperdeklop

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #496 Gepost op: Februari 04, 2018, 04:59:12 »

Vandaag een beetje productief geweest.
De auto is uitgeladen en alles is min of meer opgeborgen
In de boekenkast zitten eindelijk twee deurtjes voor de drankvoorraad Smiley
En ja, ze zitten scheef in het geheel ondanks dat ze in alle richtingen waterpas hangen...

Boven de deurtjes is nog een stukje open, hier moet nog een horizontaal plankje komen. Dan is de stijl van de deurtjes gelijk aan die van de tv-kast.
« Laatste verandering: Februari 04, 2018, 05:00:25 door scooter » Gelogd
Guppie
Admin.
Forum VIP

Bekijk profiel
« Antwoord #497 Gepost op: Februari 04, 2018, 07:55:56 »

Super dag dus!  En geweldige prestatie, onder de 70!

Hier kwamen vandaag voormalig MEO-er Peter en zijn vrouw Wilma onze bungalow bekijken. Werd een gezellige middag.
p@nda
VP
Forum VIP

Bekijk profiel
« Antwoord #498 Gepost op: Februari 04, 2018, 09:11:14 »

Oh leuk! Hopelijk gaat het goed met Wilma en Peter!

Prachtig wordt je kast zo Scooter. Echt heel gaaf.

Good girls go to heaven

But the bad girls go everywhere!
Guppie
Admin.
Forum VIP

Bekijk profiel
« Antwoord #499 Gepost op: Februari 04, 2018, 09:27:18 »

Vandaag een beetje productief geweest.
De auto is uitgeladen en alles is min of meer opgeborgen
In de boekenkast zitten eindelijk twee deurtjes voor de drankvoorraad Smiley
En ja, ze zitten scheef in het geheel ondanks dat ze in alle richtingen waterpas hangen...

Boven de deurtjes is nog een stukje open, hier moet nog een horizontaal plankje komen. Dan is de stijl van de deurtjes gelijk aan die van de tv-kast.
Gaaf!  Of gaaf is het woord niet.... maar ik vind hem eigenlijk scheef en niet waterpas,  dat past wel bij de kast.
Guppie
Admin.
Forum VIP

Bekijk profiel
« Antwoord #500 Gepost op: Februari 04, 2018, 09:28:59 »

Oh leuk! Hopelijk gaat het goed met Wilma en Peter!

"naar omstandigheden redelijk wel" ,  is de term.  Maar ze zagen er allebei supergoed uit vergeleken met de laatste keer dat we hen zagen. 
QT
Admin.
Forum VIP

Ik ben mij er eendje

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #501 Gepost op: April 15, 2018, 02:55:37 »

Ik ben gisteren naar de Mega-Platen-en-Cd-beurs in de Jaarbeurs in Utrecht geweest.
Sinds december heb ik een platenspeler. Mijn LP-collectie heb ik tot nu toe in de kringloopwinkels van Rhenen en Wageningen bij elkaar gesprokkeld. Dus het was een mooi moment om eens in Utrecht te kijken of ik wat platen kon vinden die een aanwinst zouden zijn voor mijn collectie. (Want in zo'n kringloopwinkel vind je wel erg veel platen Nana Mouskouri en James Last.... Of klassieke platen. In Rhenen ook wel "Religieuze liederen voor ieder moment". Maar albums van popartiesten kom je nauwelijks tegen. Soms een verzamel-LP met de grootste hits van dit moment, uit 1986. Als je geluk hebt staan daar nog wel leuke nummers op... En ook redelijk veel cabaret, maar dan vooral bijvoorbeeld de oudejaarsconference van Wim Kan uit 1976. Tja, ook niet echt iets wat je nog een uitgebreid terug gaat luisteren....)

Daar moest natuurlijk ook wel minstens één Meat-Loaf-LP bij zitten... Ik had goede hoop dat ik ergens een expemplaar van Bat op de kop zou tikken. En anders misschien wel één van de platen uit de jaren 80. De LP van Bat 2 had ik op Ebay zien staan voor bijna 100 euro, dat leek me wat te gortig en van meer recente platen leek de kans dat ik ze zou aantreffen ook beduidend minder dan Bat1.
Het duurde best nog wel even voordat ik een Meat-Loaf-plaat tegenkwam. Maar bij een standje hadden ze Dead Ringer, Midnight én Bat Attitude voor zo'n 8 euro per stuk. Nu word je op zo'n beurs overspoeld door dingen die je (eh ik)  wel wil hebben voor allerlei prijzen, dus mijn taktiek was eerst maar eens overspoeld te raken en zo'n beetje na het einde toe te beslissen wat ik zou willen hebben.  Later kwam ik Bat 1 ook nog tegen voor 15 euro. Tja, wat wilde ik eigenlijk? Ik begon langzaam naar de conclusie toe te gaan dat ik Dead Ringer zou lopen. Bat zou ik nog wel vaker tegenkomen. En het snuffelen is zo leuk, zonde om meteen 4 albums te kopen, dan heb je de volgende keer niks meer om op te jagen  Grin

En toennnn gebeurde het... (Spannend verhaal he? Tongue)

In een bak met duurdere "Rare-nineties-platen" (Voor 70 procent van de platen betaal je op zo'n beurs maximaal 5 euro, 20 procent tussen de 5 en de 15 euro, en 10 procent meer, soms wel 100 of 150 euro en platen van 200 euro zullen ongetwijfeld ook te vinden zijn, maar ik was er iets minder op gericht...) vond ik ineens Bat 2! Cheesy Mijn favoriete Meat-album, waarvan ik er vanuit ging dat hij wel zo zeldzaam zou zijn op vinyl dat ik hem wel nooit aan mijn collectie zou toevoegen. Maar hij lag er echt, aangeboden voor 30 euro. Nog even gecontroleerd of hij echt niet vol met dikke krassen zat, maar dat was niet zo. Wel een klein stickertje op de hoes, dus voor de die-hard verzamelaar misschien nét geen 200 euro waard. Maar 30 euro was hij mij wel waard. Sterker nog: ik had niet heel veel onderhandelingsskills nodig om er 25 euro van te maken. Whoehoeeee!

Daarna was ik zo blij met mijn aanwinst dat ik geen plaat meer heb gekocht. Hier kwam ik toch nooit meer overheen. Eventuele extra platen die ik nog zou kopen, zouden maar in de schaduw staan van deze.  Wie weet gaan we over een jaar of over twee jaar nog een keer naar zo'n beurs en dan moet je weer iets te zoeken hebben  Cheesy Wink

Fleur vond het ook leuk. We hebben veel los van elkaar gesnuffeld en om het half uur of uur weer even samen afgesproken om onze bevindingen te delen en koffie te drinken. Cheesy Haar pronkstuk was een kerst-LP van John Denver en de Muppets.  Cheesy

De moeilijkheid met de wereld is dat de dommen zelfverzekerd zijn en de verstandigen met twijfel vervuld.

Bertrand Russell
scooter
Forum-Pyromaan
Admin.
Forum VIP

Klopperdeklop

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #502 Gepost op: April 15, 2018, 05:54:17 »

Die beurs is geweldig. En gevaarlijk. Ik heb daar heel wat geld achtergelaten...
Maar die LP van John Denver en de Muppets is ook een geweldige vondst (er is trouwens ook een dvd van Smiley )
Guppie
Admin.
Forum VIP

Bekijk profiel
« Antwoord #503 Gepost op: April 15, 2018, 07:25:54 »

John Denver en de Muppets, geweldig!  Goede keus van jouw lief.

Maar gefeliciteerd met jouw aanwinst, he.  Er gaat toch niks boven vinyl.  helaas heb ik geen platenspeler meer.
Vleer
VP
Forum VIP

Bekijk profiel
« Antwoord #504 Gepost op: April 16, 2018, 09:03:28 »

Fantastisch verhaal! En ook toeval. Ik heb vandaag sinds lange tijd weer Bat2 onder het stof vandaan gehaald en heerlijk zitten meegalmen in de auto. Op de 1 of andere manier was ik vandaag erg in m'n sas met 'Wasted Youth'.

Mmmm....zou dat nog een diepere betekenis hebben   Roll Eyes Roll Eyes
Evil Nickname
VP
Forum VIP

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #505 Gepost op: April 17, 2018, 07:47:24 »

Ja, die platenbeurs is best episch. Ik heb daar enorme gaten in mijn collectie weten te vullen.

Alleen bleek ik er de laatste keer het geduld niet meer voor te hebben om al die bakken ongesorteerde LPs door te zoeken naar dat ene koopje. En de verkopers die alles netjes per artiest gesorteerd hebben, die weten meestal ook wel wat ze er voor moeten vragen.

Bat 1 zou je bij de meeste (tweedehands) platenzaken voor minder dan 5 euro in een zeer acceptabele staat moeten kunnen vinden.

Maar 100 euro voor Bat 2 op LP verbaast me wel een beetje. Zelfs voor de picture disc versie heb ik destijds maar 30 gulden betaald, en dat ook alleen maar omdat die een erg laag nummer had (0047).

"Ook is de maan precies zo groot dat hij de zon exact kan verduisteren. Toeval?"
"… en van alles an de hemel geleuf ik allen' nog in de maone …"
scooter
Forum-Pyromaan
Admin.
Forum VIP

Klopperdeklop

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #506 Gepost op: April 17, 2018, 12:17:10 »

Zes examenkandidaten, vier docenten, volop zon buiten, heet binnen en doodstil. Zo vermoeiend...
QT
Admin.
Forum VIP

Ik ben mij er eendje

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #507 Gepost op: April 17, 2018, 08:30:20 »

Maar 100 euro voor Bat 2 op LP verbaast me wel een beetje. Zelfs voor de picture disc versie heb ik destijds maar 30 gulden betaald, en dat ook alleen maar omdat die een erg laag nummer had (0047).
Hier staat nu één exemplaar voor 52 euro, dat erg wordt afgekraakt, eentje voor  70 en de rest zit tussen 94 en 200 euro. Ach ja, als de gemiddelde prijs 40 euro zou zijn, was het nog een goede koop Wink

Enn John Denver en the Muppets was zeker ook een goede aanwinst.  Cheesy

De moeilijkheid met de wereld is dat de dommen zelfverzekerd zijn en de verstandigen met twijfel vervuld.

Bertrand Russell
Evil Nickname
VP
Forum VIP

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #508 Gepost op: April 18, 2018, 12:08:46 »

Blijkbaar is dat dan wat het vandaag de dag moet kosten. Prima.

Maar de geluidskwaliteit van Bat 2 op vinyl is inderdaad bagger. Ja kan gewoon geen 75 minuten muziek kwijt op 1 LP zonder dat de geluidskwaliteit er onder lijdt. Volgens mij zou 2018 het ideale jaar zijn voor een 25th Anniversary 2LP versie.

"Ook is de maan precies zo groot dat hij de zon exact kan verduisteren. Toeval?"
"… en van alles an de hemel geleuf ik allen' nog in de maone …"
QT
Admin.
Forum VIP

Ik ben mij er eendje

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #509 Gepost op: April 20, 2018, 09:08:28 »

Blijkbaar is dat dan wat het vandaag de dag moet kosten. Prima.

Maar de geluidskwaliteit van Bat 2 op vinyl is inderdaad bagger. Ja kan gewoon geen 75 minuten muziek kwijt op 1 LP zonder dat de geluidskwaliteit er onder lijdt. Volgens mij zou 2018 het ideale jaar zijn voor een 25th Anniversary 2LP versie.
Ik ben voor  Cheesy

Bertrand Russell
Pagina's: 1 ... 32 33 [34] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte