Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Juli 19, 2018, 02:50:27
Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren
Welkom bij Meat Elkaar Online
Het enige forum speciaal voor Nederlandstalige Meat Loaf fans
Heb je problemen met registreren of inloggen, mail dan naar webmaster@meat-loaf.nl

+  MEAT ELKAAR ONLINE
|-+  MEAT LOAF INFO
| |-+  MEAT INFO
| | |-+  Back Out Of Hell??
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Back Out Of Hell??  (gelezen 191 keer)
The Cave
Meat Elkaar Online
Forum VIP

Blind as a bat!!

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: Juli 03, 2018, 07:42:28 »

https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/6671381/meat-loaf-on-tour-without-singing-any-songs/

Ben benieuwd wat dit moet gaan worden  vraagteken

"I'll never forgive myself if we don't go all the way tonight"
Steinfan1978
VP
Forum VIP

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 03, 2018, 08:29:48 »

net zoiets als Queen ft. Adam Lambert, geloof ik...
Ik ben benieuwd...

say a prayer for those alone
say a prayer for those apart
all the golden boys and girls
the crusaders of the heart
Vleer
VP
Forum VIP

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 06, 2018, 07:26:17 »

Mmmm....klinkt mij iet als een slecht idee in de oren. Ik vind dat Meat een goeie verteller is. Ook al ken ik waarschijnlijk alle verhalen wel. Dan nog zou ik het wel leuk vinden als hij dat live komt vertellen. En heel verstandig om eindelijk in te zien dat hij vocaal echt niet meer de hits kan brengen zoals vroeger. Eindelijk zou ik haast zeggen.

Maar we weten het allemaal. Meat roept wel vaker iets. Dat wil natuurlijk niet altijd zeggen dat het ook daadwerkelijk van de grond gaat komen. Mss eerst in de States om te kijken hoe de reacties zijn. Europa is wel echt een heel ander publiek, dus daar zal in eerste instantie niet voor gekozen worden jammer genoeg. Wellicht loop ik nu al wat op de zaken vooruit  Roll Eyes
ChAn
Meat Elkaar Online
Forum VIP

Bless the night

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: Juli 08, 2018, 11:58:03 »

20 juli zal er meer bekend worden gemaakt over de show.
Ik heb wat rondgespeurd en ben wat dingetjes te weten gekomen:
* Meat Loaf was van plan aanwezig te zijn tijdens de concerten. Hij zou interessante verhalen vertellen. Maar inderdaad, verleden tijd. Meat zal de eerste tour niet meemaken. Zijn rug revalideert minder snel dan verwacht. Nog minder snel dan de verwachte trage revalidatie. De conferentie boekingen in Europa zou ook al op losse schroeven staan want vliegen zit er nu niet in.
* Zanger is Caleb Johnson. Een American Idol winnaar die qua uiterlijk iets weg heeft van een jonge Meat. Zangstijl is niet direct een link maar slecht is het niet. Onderaan de pagina een teaser van zijn zangkunsten.
* De band zal grotendeels de huidige NLE zijn. Danny Miranda is van band geswitch en zit tegenwoordig weer in Blue Oyster Cult. Zijn taken worden overgenomen door een oude bekende: Steve Buslowe.
* Show word geproduceerd door Paul Crook.
* 20 juli zou pas alles naar buiten komen. Helaas iets eerder gelekt. 25 juli worden de eerste tourdata bekend gemaakt. Zou gaan om een UK tour. Verder geen commentaar.
* De show draait voornamelijk om het eerste album.
* Oorspronkelijk zou de show heten: Bat out of Hell: The Concert. Maar blijkbaar was de musical daar niet echt blij mee. Naam is veranderd naar:
Meat Loaf presents: Back Out of Hell: With Meat Loaf's Official Band feat. American Idol Winner Caleb Johnson.

Voor de rest nog geen info dus dat is afwachten. Voor de rest hier een promo:
https://www.youtube.com/watch?v=wnotYurWvik

But there ain't no Coupe de Ville hiding
At the bottom of a Cracker Jack box
<Two out of three ain't bad>
The Cave
Meat Elkaar Online
Forum VIP

Blind as a bat!!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: Juli 08, 2018, 08:56:26 »

Ok, nou weten we in ieder geval iets meer! Ben benieuwd, als dit gaat draaien kan ik het misschien mooi combineren met een (extra) bezoek aan de musical! 

"I'll never forgive myself if we don't go all the way tonight"
Adje
Meat Elkaar Online
Forum VIP

Niet Serieus te Nemen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: Juli 09, 2018, 01:02:01 »

Beetje dure trip voor een veredelde coverband.  Roll Eyes

Guppie
Admin.
Forum VIP

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: Juli 09, 2018, 01:21:20 »

Bedankt voor de info. 
Steinfan1978
VP
Forum VIP

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: Juli 09, 2018, 03:26:27 »

Steve Buslowe?? I'm in!

say a prayer for those alone
say a prayer for those apart
all the golden boys and girls
the crusaders of the heart
QT
Admin.
Forum VIP

Ik ben mij er eendje

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: Juli 09, 2018, 05:49:02 »

Een paar jaar geleden schreef Evil Nickname in een recensie van een ML-concert dat het een geweldig concert was, alleen moesten ze die zanger maar eens ontslaan. Hij wordt op z'n wenken bediend Cheesy Wink

De moeilijkheid met de wereld is dat de dommen zelfverzekerd zijn en de verstandigen met twijfel vervuld.

Bertrand Russell
Michel
De Hulk
Meat Elkaar Online
Forum VIP

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: Juli 11, 2018, 01:50:01 »

Een paar jaar geleden schreef Evil Nickname in een recensie van een ML-concert dat het een geweldig concert was, alleen moesten ze die zanger maar eens ontslaan. Hij wordt op z'n wenken bediend Cheesy Wink

You took the words...

Het idee is interessant. De band is natuurlijk nog steeds geweldig en hebben hem vaak ook door een concert heen geholpen. Wat extra backing vocals en het klonk ineens beter. Steve Buslowe dus terug, dat is ook wel weer leuk. En ja, de zanger maar vervangen, want de zanger was zanger niet meer. Wel hoop ik dat hij sneller herstelt en dat hij er alsnog als verhalenverteller bij is. Want ook als "acteur" wist het publiek steeds mee te krijgen.
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte